zondag 30 maart 2014

Update Aaren

De afgelopen week toch wat kunnen verder werken aan mijn Aaren.
Ben aan het punt gekomen waar ik volgens mijn schema (en tevens volgens de afmetingen op de site van Kim Hargreaves) zou moeten minderen voor de armsgaten...



Maar naar mijn goesting zal het kleedje dan te kort zijn...

Dus in plaats van af te kanten voor de armsgaten... ga ik nog minstens 1 diamant patroon herhalen (+/- 8cm). Ga ook nog 2 x meerderen aan weerszijden, zodat ik even breed uitkom, als ik begon...

Hopelijk met een goed resultaat als gevolg...

Nog even betreffende de wol waar ik mee werk: Drops Merino Extrafine. 
Het ziet er heel mooi uit.
De wol is aangenaam om mee te werken...
MAAR...
Er zitten wel veel knoopjes in de bollen.
Ben nu bezig aan mijn 4de bol,
En heb al 6 knoopjes gehad.
Dit vind ik wel minder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten