zaterdag 27 september 2014

Tweede week verlof zit er bijna op...

En zo loopt het verlof bijna op zijn einde...

Het vestje voor mijn man heeft ondertussen 1 mouw gekregen... en ik ben het tweede voorpand begonnen.  De zak is bijna gebreid... dus daar zijn we ook halverwege.
Dan nog 1 mouw en afwerken (kraag, biezen, rits en afneembare kap)

Ook de Inky's vlotten goed.
Mijn eerste lichting is vorige week vertrokken naar de ambassadeur.



Hier lagen ze te drogen, in afwachting van de keuring...
Deed me onwillekeurig denken aan de boeken ' Waar is Wally' :-)
Heb er 6 van de 7 teruggevonden...

En toen kwam gisteren het verlossende antwoord...
Alle inktvisjes hebben de zwemtest doorstaan, en mogen naar een couveusekindje!
Wat ben ik blij!

En uiteraard zijn er ondertussen nog een aantal inktvisjes geboren...





Vandaag kwam mijn papa op de koffie.
Vol trots liet ik mijn Inky's zien...

En zijn vrouw heeft er een geconfisqueerd!!!

Toen sloeg de 'inkytitis' toe...
1 inky minder in de doos. 
Dat kon toch echt niet?

Vandaar snel een nieuwe gemaakt... Salsa

Dus nu waren ze terug met 7 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten