zondag 8 september 2013

Hallo,

En welkom op mijn blogje...

Dit is dus de eerste keer dat ik aan het bloggen sla.
Dus misschien trekt het op niet veel...

Maar wil vooral mijn 'breiwereldje' met jullie delen.
Projecten waar ik aan bezig ben...
Projecten die af zijn...
Mijn vreugde en frustraties delen...

Ben begonnen met breien in 07/2012.
Dit gezien mijn schoonmoeder mij vroeg te kiezen wat ik gebreid wou zien.
Probleem was dat er wel 100 mooie dingen waren... en dat ik mijn schoonmoeder toch niet voor mij alleen kon opeisen. ;-)
En dus ben ik er zelf ook mee begonnen... met het idee dat het op niets zou uitdraaien...
Maar het bleek allemaal nog goed mee te vallen... en ik doe het graag.
En zo was mijn nieuwe hobby geboren... :-)

(Hopelijk) Veel leesplezier...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten