zondag 8 september 2013

Kinderpullekes (3de van de 5): Simba

En toen was het tijd om aan het pulleke van mijn metekind te beginnen.
Ik kon toch moelijk nogmaals hetzelfde maken als wat ik voor zijn 2 broers had gemaakt?
 
Dus ik ging een tekening op de achterzijde proberen in te breien.
Jacquard is al snel niets voor mij gebleken, omdat ik te strak brei.
Maar intarsia was al heel wat beter.
 
Hij mocht zelf zijn tekening kiezen.
Het werd een Simba.
 
Amai, wat een kakafonie aan draadjes!
 

De voorkant wou ik dan ook niet helemaal effen of gestreept hebben...
Dus ik wou het effect alsof Simba erover gelopen had.
En zijn naam (van mijn metekind hé) moest er uiteraard ook op.
 
Maar dergelijke patronen waren niet te vinden.
Dus ben ik zelf aan de slag gegaan met tekeningen die ik online vond... en excel.
 
Dit is het resultaat...
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten