zondag 8 september 2013

Next project -> Eerste keer lace :-)

Heb het Fatto a mano 190 boek van Lang Yarns recent in huis gehaald.
Staat bomvol met mooie dingen...
 
Deze vind ik al zeker de moeite waard...
Carpe Diem
Alpaca superlight
Merino 400 lace
Greina
 
Deze maakt mijn schoonmama voor mij...
Ze zat zonder "werk" :-)
Ook in Merino Lace 400 - kleur 88 (petrol)
-> wordt ongetwijfeld gepost, eenmaal binnen
 
 
Maar een mens moet met 1 ding beginnen.
 
Dus al iets meer dan 2 weken geleden mijn Merino Lace 400 wol besteld in de lokale breiwinkel hier... Kleur zwart...
Gezien ik woensdag nog niets gehoord had, ben ik langs gegaan...
om te horen dat ze nog niets binnenhadden, en zelfs niet konden zeggen wanneer het er mogelijkerwijs zou zijn... :-(
Nog geen 3u later belt ze mij op om te zeggen dat ze nog 9 bollen op voorraad heeft, en net haar regioverantwoordelijke gebeld had om te kijken of ze er nog 4 van hetzelfde kleurbad konden leveren... Indien niet, ging ze er alsnog 13 bestellen!
(dus 1,5 week NA mijn bestelling???)
Ze ging me donderdag iets laten weten...
Ging, ja...
Doen, das weer iets anders.
Veronderstel dus dat ze de nieuwe besteld heeft...
Dat is dus ook meteen de laatste keer dat ik daar iets besteld heb.
Lang leve online bestellingen... :-)
 
Nu ja, hieronder het projectje dat ik wil maken...
 
 
Heb ondertussen met Baby Merino van Drops een proeflapje gemaakt...
gewoon om te zien of ik het kan...
En ik kan niet wachten om eraan te beginnen. :-)
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten