zondag 1 december 2013

De knoop is eindelijk doorgehakt... KnitPro Dreamz

Een eindje terug had ik het al over de KnitPro naalden.
 
Ik was toen aan het twijfelen tussen de Bamboo of de Nova reeks...
 
Na lang wikken en wegen, heb ik toch besloten om de Dreamz interchangeables te bestellen.
Dit zijn berkenhouten naalden, afzonderlijk geverfd, waardoor elke maat van naalden een andere kleur heeft. Super gemakkelijk om zeker dezelfde maat te nemen!
 
Dit is een Deluxe set met 8 paar verschillende naalden.
3,5 - 4 - 4,5 - 5 - 5,5 - 6 - 7 - 8
Ze zijn ook goed scherp, waardoor het breien makkelijker gaat.
 
Tevens zijn er 4 zwarte kabels (1 x 60 cm - 2 x 80 cm - 1 x 100 cm),
8 stopjes en 4 sleuteltjes.
 
 
Alles wordt geleverd in een zwart opbergtasje.

 
Uiteraard bestel ik terug bij mijn favoriete webshop voor KnitPro naalden.
 
Ik weet niet hoe ze het doen, maar ze zijn een pak goedkoper dan alle andere webshops!
Bij Country-Creativ kosten ze 57,50 EUR, terwijl ze elders al gauw rond de 70 EUR kosten!
 
Kijk er al naar uit om met deze te breien. :-)
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten