maandag 9 december 2013

Nep bont sjaalmuts met oortjes

Heb het zot weer in mij koppeke
(zoals ze hier zeggen)
Heb mijn hoofdwarmer, of hoe ze dat ook noemen, mislegd.
Zo een haarband voor in de winter...
waardoor ik op zoek moest naar een nieuwe muts.
Had in de L&L een muts gezien met berenoorkes.
Maar het model stond me niet.
In een sportwinkel had ik dan een zwarte kattenmuts gezien, met fuschia oorkes.
Maar deze viel net iets te klein uit...
Waarschijnlijk was dit een kindermodelletje.
En ja...
Dan moest en zou ik een muts met oorkes vinden!
Zeeeeer volwassen, ja.
Had op Ravelry al deze gevonden...
Maar dat betekent dat ik er eerst weer tijd voor moest hebben om ze te breien...
en mijn kast puilt nu al uit van wol waar ik nog iets mee moet doen!
Dus dat was niet echt een optie...
(Niet gezegd dat ik ze nooit zal maken hoor ;-))
Dus bij deze is deze muts / sjaal besteld! :-)
Mijn eerste E-Bay aankoop ooit!
Het is dus voor alle duidelijkheid imitatiebont!
Fleece gevoerd, dus lekker warm!
En muts, sjaal en handschoenen in 1, want de uiteinden kan je je handen in stoppen.
Nu nog eventjes geduld oefenen tot ze hier is... :-)

Update 07 nov 2014
******************
Eindelijk eens in geslaagd de muts op de foto te krijgen...

Concusie...
foto was toch leuker dan de realiteit...
Je moet het meer als kap dan als muts zien...
blijft niet super goed zitten...
maar desalniettemin lekker warm.

Ik draag er meestal mijn kap van mijn jas boven, of een muts eronder...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten