dinsdag 10 december 2013

Joepie! Mijn bestelling is er!

Vandaag belde de postbode aan met mijn bestelling KnitPro's.
Joepie!
 
Wat heb ik besteld:
1) Dreamz Deluxe set met 8 paar naalden: 3,5 - 4 - 4,5 - 5 - 5,5 - 6 - 7 - 8
     4 kabels (60, 2 x 80 cm en 100 cm) + 8 kabelstopjes + 4 sleutels.
    Hierbij kwamen ook een naaldenmeter + kabelconnectoren (om een super lange kabel te maken).
 
2) De Comby Set II. Deze bevat 1 paar Karbonz naalden maat 3 - 1 paar Bamboo naalden maat 3,5 -1 paar Nova Cubics maat 4 - 2 kabels (60 en 80 cm) + 4 kabelstopjes +  sleutels.
 
3) Nova naalden maat 3,25 en 3,75
 
4) Symfonie naalden maat 6,5
 
5) Een kort kabeltje van 40 cm + korte Nova naalden maat 3,5 en 4.
 
6) Een naaldenmeter (wist niet dat er in de Dreamz set een zat!)
 
 
 
 
Sta echt te popelen om ze allemaal uit te proberen!
:-)
 
Ah ja, en om nu voor eens en altijd de vragen betreffende scherpheid van de punten te beantwoorden.
Ik vermoed dat ze quasi even scherp zijn.
Het is het kleur die ze scherper doet lijken...
 
Van links naar rechts:
1) Karbonz maat 3
2) Nova maat 3,5
3) Dreamz maat 3,5 (= zelfde als Symfonie)
4) Bamboo maat 3,5
5) Trendz maat 4
 
 
Trouwens nog een updateje van mijn kabeltrui.
Ondertussen alweer een volledig patroon herhaald.
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten